Oprogramowanie dla medycyny

Opis produktu

System dla przychodni

mMedica to rozwiązanie, które zaspokoi potrzeby zarówno tych, dla których głównym zadaniem, jakie ma realizować program, są rozliczenia z NFZ, jak i tych, którzy na pierwszym miejscu stawiają przyspieszenie i wspomaganie obsługi pacjenta oraz tworzenie dokumentacji medycznej.

Dedykowany jest dla:

  • Sieci przychodni
  • Grupie przychodni
  • Dużej lub małej przychodni
  • Kilku gabinetów
  • Pojedynczego gabinetu

Moduły/Funkcje – zinformatyzowane obszary działalności przychodni

Zestaw wdrażanych modułów i funkcjonalności zależy od prowadzonej działalności oraz wielkości jednostki. Poniżej prezentujemy możliwości i korzyści wynikające z posiadania tego systemu:

  • zapewnia pełne rozliczanie z NFZ
  • wspomaga i przyśpiesza obsługę pacjenta
  • obsługuje pełną komunikację z NFZ – automatyczne przesyłanie i odbieranie danych, import słowników udostępnianych przez NFZ, obsługa korekt zarówno za rok bieżący, jak i poprzedni.
  • pozwala na rozbudowę programu przy zachowaniu zarówno zgromadzonych danych, jak i pieniędzy wydanych na zakup poprzednich wersji – rozbudowa w formie rozszerzeń, a nie zakupu nowych programów
  • gwarantuje płynne przejście z Pakietu Świadczeniodawcy – przeniesienie danych, zarówno z roku bieżącego jak i poprzedniego.
  • nie narzuca zmiany sposobu pracy przy jednoczesnym otwarciu nowych możliwości
  • dostosowuje się do potrzeb – możliwość wyboru odpowiedniej wersji aplikacji
  • zapewnia bezpieczeństwo zgromadzonych danych – tworzenie kopii zapasowych oraz możliwość odtwarzania bazy na podstawie danych zgromadzonych w NFZ
  • pozwala zachować ciągłość rozliczeń – kontrola limitów, poprawne sprawozdania zbiorcze z uwzględnieniem wszystkich pozycji od początku obowiązywania umowy
  • obsługuje funkcje związane z systemem RUM (centralny słownik personelu, karty elektroniczne, kupony)
  • zabezpiecza przed przesłaniem raportu za ten sam okres z Pakietu Świadczeniodawcy i mMedici
  • korzysta z wydajnej i bezpłatnej bazy danych pozwalającej na pracę w dużych instalacjach sieciowych – nawet najprostsza wersja programu może pracować w sieci obsługującej wiele stanowisk.

mMedica w chmurze

Moduł eKopia szyfruje i zapisuje kopie bezpieczeństwa bazy mMedica w Centrum Przetwarzania Danych (CPD) Asseco. eKopia w Chmurze Asseco to:

  • Bezpieczny sposób przechowywania danych dla wszystkich użytkowników mMedica.
  • Automatyczne tworzenie kopii bezpieczeństwa na serwerach CPD Asseco.
  • Autonomiczna aplikacja zapewniająca niezawodne i stabilne działanie.
  • Uniwersalny mechanizm umożliwiający wykonywanie kopi bezpieczeństwa różnych danych.
  • Bardzo proste uruchomienie i konfiguracja.
  • Zaawansowany system zabezpieczenia i szyfrowania danych.
  • Zaawansowany system zabezpieczenia i szyfrowania danych.
Zostaw swoje dane,
a skontaktujemy się z Tobą
w przeciągu 24h!
Imię i nazwisko
Numer telefonu
Adres e-mail
Komentarz